onsdag 10 september 2008

Jag drar till Malmö (om två veckor)

Nu är tiden satt för min workshop om sexualitet och gränser på Regnbågsfestivalen. Det blir två workshoppar: torsdag 25 september kl 19.00-21.30 och fredag 26 september kl 17.30-20.00. Platsen är ABF, Spånehusvägen 47. Välkomna!
Hitta sexuella gränser och kommunicera dem
En sexuell gräns är inte konstant. Det som är fantastiskt en dag kan vara helt fel en annan dag. Med en person kan vi vilja göra en sak, med en annan något annat. I workshopen jobbar vi med att hitta gränser och formulera dem - inte nödvändigtvis som ett JA eller ett NEJ, utan som det också kan kännas: "nej, men det här istället" eller "ja, men lite lösare tack". För att kunna prata om våra gränser måste vi först hitta gränserna, det kommer vi också jobba med i workshopen.
Tyvärr missar jag visningen av An African Voice på måndagen, alla filmer på Panorama på tisdagen och föreläsningen om Män som säljer sex, som ges strax innan och samtidigt som min workshop (här finns festivalprogrammet). Men jag hinner som tur är se den omtalade föreställningen Kyss min plysch och slinka in på SLM Malmös öppna hus. Resten av helgen hänger jag med mitt favoritpar, alla kategorier. Infoga "gulliga telefonsamtal, fniss och hemligt samförstånd" här.

Inga kommentarer: