lördag 9 augusti 2008

Public Display of Fear vs Public Display of Nervousness

(Varning: denna bloggpost innehåller någotsånär utelämnande detaljer om kommande sexuella aktiviteter. Läs på egen risk och skyll inte på mig!)

Jag tvivlar på att någon missat att jag ska till Power Exchange ikväll. Någon av er kanske har läst kommentarerna om klubben och undrar varför i hela världen jag vill sätta min fot där. Jag är inte särskilt positivt inställd till sexism (kvinnor* går in gratis medan män** betalar ett ganska högt inträde). Jag är inte heller särskilt förtjust i oskyddade sexuella aktiviteter, vilket tydligen ska förekomma där. Inte heller gillar jag människor som inte låter nej betyda nej och som försöker pusha andras gränser, utan samtycke. MEN: jag är ändå helt övertygad om att det kommer vara en rolig, spännande, irriterande eller åtminstone kanske upprörande upplevelse - något som jag helt enkelt inte vill missa.

Patricia har bett mig att spöa henne ikväll. Denna förfrågan bemötte jag med att pipa fram ett nervöst "okej". Sedan dess har min kontrollfreakiga hjärna haft plågsamt svårt att släppa fokus från detaljplanering. Gaffatejp - check! Hood - check! Vattenflaska - check! Ball gag - check! Mina händer och (snart förtvinade) muskler - check! Men faktumen som får nervositeten att slå i taket kvarstår: jag har aldrig spöat Patricia förut. Jag har aldrig spöat någon på en offentlig plats. Jag har sett Patricia bli spöad av folk med åratals träning. Så allt jag har säga innan jag mentalt svidar om till ett dominant, vidrigt freak är: Oh please lord, help!

*såna som de godtyckligt anser är kvinnor
** såna som de godtyckligt anser är män

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh, jag älskar det! En mer genomkontrollerad session än med dig får man antagligen leta efter. Jag tycker att du i framtiden ska skriva ner dina små checklistor och ge den som en ynnest till det darrande offret för dina omsorger. Mohahaha!