måndag 11 augusti 2008

Lite porrfilmsinspelning har en allt tid med

Power Exchange var inte alls lika illa som jag hade fått höra, men jag var å andra sidan väl förberedd på saker som man lätt skulle kunna rygga tillbaka lite för. När jag debuterat, ni vet, fick jag och mina vänner varsin t-shirt som tack för att vi livat upp stället. 

Jag är så himla stressad så här dagen innan flyget lyfter mot Stockholm. För att inte underlätta stressen inledde jag morgonen med att agera regissör, manusförfattare och skådespelare under en porrfilmsinspelning. Utan förberedelser, med en tidsgräns på två timmar. Om någon undrade hur jag kommit fram till att jag vill vara med i en porrfilm skulle jag tidigare ha svarat att jag minsann står för vad jag gör och inte är rädd för att ångra. Det var dock innan jag sett klippen på min guppande rumpa, a lá vilken porrfilmssnubbe som helst. Om någon frågar mig nu vad jag ångrar mest med att ha varit med i en porrfilm är svaret: att jag valde att agera efter ett så undermålig manus och med en så skamligt oslipad regissör. 

Om jag ens tänker lämna ifrån mig det här materialet till Mia Engberg och hon lyckas klippa ihop detta till något annat än en komedi ska jag ge henne allt glidmedel i San Francisco. 

Förresten avslutades inspelningen abrubt när Praticias mamma kom på sitt första spontanbesök någonsin. "It's so nice to meet you, I've heard so much about you!"

Reb filmade, tack tack.

Inga kommentarer: