fredag 1 augusti 2008

Medan Stockholm har Pridefestival

12 timmars sömn var allt jag behövde för att bli frisk igen. Sedan dess har jag freakat över allt jag ska hinna med innan jag åker hem. Och sen hunnit lugna ned mig lite. 

Jag har en så himla bra filmidé till Dirty Diaries och jag ville så gärna filma den med Patricia. Jag hoppas att jag hinner få ihop det. Först hade jag inte tillgång till kameramobilen som är projektets huvudidé. När det problemet väl var löst hade den ursprungliga filmaren lämnat stan. Nu letar jag efter en ny. Jag börjar dessutom känna mig tveksam till platsen jag valt för inspelningen - mitt eget badrum. Givetvis utan att informera mina flatmates (vad är då smartare än att skriva om det på internet?). Hur som helst, det börjar luta åt att jag spelar in filmen i Sverige istället. Nån som vill filma? Vara min motspelare? Säg bara till!

I går var jag på återträff med gruppen från Sex and Spirit for Queer Women. Vi tittade på Anal massage for Lovers, ett avsnitt med ett par som är galet kära i varandra och har så roligt framför kameran att vilken röv-hatare som helst skulle överväga att testa åtminstone lite "paddling" efter att ha tittat. Efteråt hade vi "rose bud show and tell". Den här gruppen är verkligen ett fantastiskt sidospår bland mina lite mer hard core äventyr (som jag uppenbarligen inte berättar mycket om i just den här bloggen). En grupp kvinnor mellan 22 till 60 år träffas, mediterar och visar sina rövar. Kan det bli mer skrattretande, jag menar, på ett bra sätt? Det här var min sista träff, men gruppens önskemål om utveckling verkar röra sig mot erotisk massage och tantra-orgier. Snusktanter unite!

Jag bidrar till min framtid i Sverige genom att planera inför min workshop på Anarkofestivalen den 15 augusti. I planeringen hittills finns sexercise a la Annie Sprinkle, övningar kring gränssättning och olika kommunikationsövningar. Ingen nakenhet dock, det hinner vi inte med under de tre timmar jag har till mitt förfogande.

På tisdag kommer min vän Reb hit för att sakteliga överbrygga gränsen mellan USA och Sverige, innan vi flyger hem tillsammans. Det enda som finns på vårt schema hittills är Lady Thorn's Flea Market - en läderloppis på The Citadel. Dit ska jag för övrigt i kväll på ännu ett play party.

2 kommentarer:

Anonym sa...

hey, I know someone who can help you with your movie...

Anonym sa...

yay!!!