onsdag 14 maj 2008

Ankomst

[Copy and paste från qruiserdagboken]

"we're in a creative flow and it's all very tiring and very exiting" sa ms sprinkle just i telefon. jag håller med. klockan är 23.00 här och 08.00 i sverige. jag fattar så klart inte att jag är här. jag har börjat skriva vanlig, riktig dagbok. jag har sytt trettio armband till alla som volontärarbetar på konferensen som börjar på torsdag.

boulder creek är en liten redneck-håla. i matvarubutiken hälsar alla på en, även i kön till kassan. nästan alla hälsar på gatan. alla är helt sjuuuukt trevliga och jag går omkring med ett så stort leende på läpparna att jag inte vet hur jag ska göra när jag faktiskt vill le på riktigt.

nu är klockan typ elva, min dator visar ständigt den svenska tiden. carol queen och harlot scarlot kommer till konferensen!

elizabeth stephen är världens roligaste människa.

Inga kommentarer: