fredag 16 maj 2008

Värme, samkönat äktenskap, fantastiska kärringar

[Copy and paste från qruiserdagboken]

det är 38 grader i skuggan och jag har bara nästan urinvägsinfektion. jag känner mig full, det är ganska behagligt. här är klockan 16.45, i sverige är den 01.45. jag är besatt av tid och tidsskillnad men det förvånar mig inte det minsta.
_________
som första nyhetsförmedlare kan jag avslöja att kalifornien har sagt ja till samkönade äktenskap idag. förhoppningsvis drar det extra press till the green weddin på lördag. jiha.

japp, igår började jag känna mig mycket mer avslappnad med allt. jag har skakat hand med linda montano. jag vet ju inget om konst men hennes namn har ju passerat mina öron ett par gånger, inte minst när jag kollat annie sprinkle på nätet. det är idel coola gamla kärringar, i love it.

vi såg movie karaoke som var helt fantastisk. film med ljudet av och en artist som fyllde i som den tyckte att det skulle vara. vissa läppsynkade perfekt men med andra ord. roxy hamilton hette en som hade världens vackraste röst.

Inga kommentarer: