måndag 19 maj 2008

Pot Luck

[Copy and paste från qruiserdagboken]

skaffa inte för stora minneskort till era kameror, gott folk. då kan bilder som:
- scarlot harlot
- jag och carol queen aka bend over boyfriend böjer över pojkvännen från samma film
- de små queerkidsen som tjatade om att jag skulle gå på fest hos dem igår kväll

jag var en utmärkt media lialison. just nu pågår pot luck (knytkalas, men ingen verkar ha med något?) i annies hus. jag får skriva mer sen. men just det: carol queen är värsta roliga och de behöver hjälp i sex centret i san fran, så jag ska antagligen volotärjobba där. det här med att börja hos drottningen (annie) var verkligen en utmärkt bra idé.

jag saknar folk rätt mycket också men mest är allt bara fantastiskt. jag blir mer och mer avslappnad för varje dag. människor är och förblir människor. visioner är visioner. människor som ger en visioner lever oftast inte upp till visionerna de ger. men jag antar att det är själva levererandet av visioner som är artisteriet. den största insikten hittills.

Inga kommentarer: