fredag 25 juli 2008

Bort, tillbaka och så hem

Oh well, jag kunde inte låta bli att tacka ja till en inbjudan till New York. Det blir mycket resande för lite turisttid, men vad vore väl en sexresa till Amerika utan lite semesterromantik på sluttampen?

Jag börjar känna av att jag snart är tillbaka i Sverige. Mina Stockholmsvänner har liksom vaknat upp och hör av sig lite mer aktivt än tidigare. Satan vad jag längtar efter folk! Jag knackar lite på axlar för att kunna fortsätta min resa och dela med mig av så mycket som möjligt när jag kommer hem. Bland annat planerar jag en workshop om (sexuella) gränser till ett anarkistläger i augusti och kommer också dyka upp på Regnbågsfestivalen i Malmö i september. Sprid ordet till alla som kan tänkas vara intresserade av sexualitet, sex och några doser flum.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hell yeah! Jag kommer. / 13 år.

Anonym sa...

just precis, elise och du! ska se vart jag kan sprida ordet.