torsdag 17 juli 2008

Horeri, medieträning och voyerism

Ni kanske undrar om jag kommit fram till Chicago, och det har jag! Konferensen börjar i morgon. Vi blev noga tillsagda att inte berätta för någon var konferensen är, men tydligen har media redan börjat flockas på platsen. 

Chicago är hett som San Francisco aldrig blir, omkring 35 grader med en luftfuktighet som får mig att svettas igenom alla mina kläder tills bröstvårtorna riktigt lyser igenom, så bli inte förvånad om jag blir hemskickad för sedlighetsbrott (det är strikt förbjudet att visa kvinnliga bröst i större delen av USA). Jag ser det förstås som en god anledning att köpa nya passande plagg till interaktionen med media. Vi ska helst inte prata med dem alls, men om vi gör det rekommenderas vi att enbart säga "Yes, I'm a sexworker". Vad klär då bättre än ett leopardmönstrat linne med grön spets för 5 dollar från förortsbutiken? (Okej, jag lovar att vara fri från dylika fördomar om en vecka). 

Min vän Patricia vill mest vara i lägenheten hos hennes play partner och jag får en mer än lovligt dos som åskådare till deras dominans/submission-lekar som oavbrutet påbörjas, avslutas, påbörjas och avslutas och påbörjas igen. Jag håller mig på avstånd från själva leken och har en massa tid för mig själv och min älskade dator, och bara nån enstaka gång har jag fallit för frestelsen att bidra med lite extra förnedring genom att fotografera Patricia i diverse intensiva situationer. Som vanligt brottas jag med gränser kring publicering och icke-publicering, och som vanligt landar jag i det senare alternativet. Sexolog-wannaben segrar, porren får stå tillbaka. Så var det inte mer med det. På konferensen kommer jag av anonymitetsskäl inte kunna fota över huvud taget. 

3 kommentarer:

Anonym sa...

åh, igen, den här bloggen livar upp min sommar! jag tänker att du måste bli sexolog och komma hem som en slags annan variant av elise ottesen-jensen.

och som sagt, jag får en massa uppslag och inspiration och tankar, men just nu är de bortblåsta i badvädret, får skriva ner dem nästa gång de dyker upp.

Anonym sa...

tack kära du! det är underbart att få kommentarer, så att det märks att någon läser, och ännu härligare när kommentaren innehåller smicker.

låt oss brainstorma när jag kommer hem!

Anonym sa...

såklart!det är ju sant (smickret).
omstörtande brainstorming, absolut!