fredag 13 juni 2008

Ett viktigt ord igen: consent

Spanking-workshop på SF Citadel. Lära genom att göra. En sak jag lär mig genom att göra är att ta kontakt med människor, som en föreläsare i Sverige uttryckte det en gång, att mingla på amerikanst vis. Jag är närapå expert nu. Examensprovet var att ta kontakt med den första blyga amerikan jag träffat hittills. 

Dessvärre var även Machomannen aka Seduce and Destroy aka Mikenolia på plats och hade fortfarande svårt att läsa mina signaler (om man nu vill kalla ett mejl på 1000 tecken om varför jag inte vill träffa honom igen för en "signal"). Om han stalkat sig hit och använder översättningsprogram låter jag honom med nöje se det som ytterligare en "hint".

Spank, spank, sa det när jag firade månadsdagen av min ankomst till USA.

1 kommentar:

Anonym sa...

Mike the Bike har nu fått sällskap av : Mike the Yikes. Yikes!