onsdag 18 juni 2008

Historiskt


I går var jag en av deltagarna på The Center for Sex and Culture's första volontärmöte någonsin. Jag passade på att ta en ny bild på motivet som min kamera förstörde den 17 maj. Den obefintliga skärpan ger bilden en extra historisk touch, eller hur?

Bilden föreställer Carol Queen och Robert Lawrence, grundare av CSC samt producenter av och instruktörer i en av mina favoritfilmer, Bend over Boyfriend.

Mitt första meningsutbyte med Robert utspelade sig den 17 maj på Annie Sprinkles och Elizabeth Stephens Green Weeding:
- Hey Robert, I love your film, I've shown it to all my friends!
- Oh, we're they laughing about it? They should have!
- They did, but then they went home fucking their asses, so I didn't mind.

4 kommentarer:

sedlighetsroteln sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
sedlighetsroteln sa...

Den har jag minsann inte bjudits på. Kanske kan det förklara de senaste årens celibat? I blame you!

Anonym sa...

å du blonda fagra nazi-snyggo, fattar att ingen kan motstå dina penetrerande propåer!

mlp

Anonym sa...

sedlighetsroteln: åh nej! jag har gjort så gott jag kunnat men i ärlighetens namn har jag bara ägt den i ett knappt år. det ska bli ändring! och jag har så många fler filmer att bjuda dig på när jag kommer hem. samt tvångscirkelandning, förstås.

mpl: om det stämmer måste jag nog börja propåa lite mer. tack!