fredag 27 juni 2008

Sex and Spirit uppföljning

Jag kände mig cynisk och distansierad och inte alls på humör för att sitta i cirkel och meditera, men tänkte att jag just därför kanske behövde det. Vi gick igenom våra chakran sittande, jag somnade. Det är inte samma sak som att landa i sin kropp.

Sen var det dags för den efterlängtade tantra-onani/fittmassagen, ledd av en av gruppdeltagarna som just påbörjat en utbildning på Sexological Bodywork, den enda utbildningen i USA där de examinerade sexologerna har laglig rätt att röra sina klienters genitalier (någon som vill ge mig lite pengar, tro?). "Är det någon som vill säga något innan vi börjar?" frågade hon och en annan deltagare tog tillfället i akt att stämma av om det var okej att låta under en eventuell orgasm. Detta uppmuntrades. 

Jag tog inte tillfället i akt att fråga om det var okej att inte låta nånting alls oavsett om man får en orgasm eller ej. Det var dumt, för jag visste att jag inte alls skulle få nån orgasm och jag visste att jag absolut inte var intresserad av att låta för sakens skull - och jag visste att jag skulle haka upp mig på den tanken under fittpillandets gång.

Min erfarenhet är att kvinnor har press på sig att låta mer kåta och tillfredsställda än de är, snarare än att de behöver träna sig på att låta. Det har hänt att jag hamnat i säng med tjejer som börjat falsettstöna vid minsta lilla snuddande, vilket gjort det extremt svårt att läsa av vad som faktiskt är skönt och inte. Det vore intressantare att träna på att hålla käften och bara släppa fram de läten som tvingar sig ut, om det ens kommer några såna. Missförstå mig inte, jag gillar läten, jag gillar bara inte känslan av ljudtvång.

Åter till workshopen. Folk kom och lät och hade sig. Trots min egen o-kåthet och tystnad var det hela ganska underhållande. Att pilla på okåt fitta har varit min favoritsysselsättning så länge jag kan minnas, och att göra det i grupp med folk som är kåta - tja, varför inte?

När vi var klara harklade jag mig och la fram min tes om kvinnors sexljud och vi hade en intressant diskussion. Sen diskuterade vi framtiden för vår nystartade kvinnogrupp på Flesh & Spirit. Eftersom jag bara hinner med en träff till fick jag äran att föreslå innehåll. Gissa vad?! Ja visst: ass show and tell och filmen Anal Massage for Relaxation and Pleasure

3 kommentarer:

Anonym sa...

jag har sagt det innan men det tål att sägas igen, du är cool som fan. / den som har 13 år på sig att bli lika cool som du är.

Anonym sa...

till det säger jag TACK hur många gånger som helst. förmodligen har jag 13 år på mig att bli lika cool som jag verkar.

Gratis massage, nakenmassage i Göteborg sa...

Besök gärna min hemsida om ni vill där jag erbjuder gratis massage i mån av tid:

http://www.smygis.com/hem/killar/nakenmassage