måndag 23 juni 2008

Re: Stötande bröstvårta

Alltsedan bilden på min lärare i Sex & Sprit blev cencurerad från bilddagboken.se har jag känt ett behov av att testa gränserna. Jag började med en bild på mina egna bröst - den blev inte bortplockad - och fortsatte sedan med en bild på två par bröst och två penisar - även den fick ligga kvar. 

Undersökningen ger följande resultat:
  • Kvinna, 50, får inte visa bröst.
  • Kvinna, 29, får visa bröst.
  • Man, varierande ålder, får visa bröst.
  • Man, varierande ålder, får visa kön.
Gissa vilken bild på mig som kommer upp härnäst på bilddagboken?

 

Ps. Jag har bett bilddagboken att definiera ordet "stötande" men inte fått något svar.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Du är så bra! Jag ser fram emot resultaten. Vad blir steget efter nästa bild? Att få med en i någon tävling?

Anonym sa...

F, jag är så nyfiken på vem du är!

Nästa steg är förstås mitt kön. Men just nu är jag i dialog med bilddagboken om att de borde ha lite mindre godtyckliga regler. vi får se vart det leder.

Anonym sa...

Vi känner egentligen inte varandra (även om jag följt din blogg och liknande ett par år) men när du såg min nystädade kyl frågade du om vi skulle flytta ihop.

Anonym sa...

Jag kan dock inte säga att kylstädning är vidare representativt för mig annat än som undanflykt från tråkig läsning eller som en ursäkt att titta på teve...

Anonym sa...

aha! avslöjande ledtrådar, tror jag. tack för det! jag tror bestämt jag följer dig också.