tisdag 10 juni 2008

Semester

Söndag och måndag har jag tagit ledigt från workshops, fester och performance och istället lagt min energi på att ringa hem till Sverige och hänga med folk här, helt utan bildande baktankar.

Inför helgens spirituella workshop har jag dock hunnit lära mig att "sexual energy" inte betyder "sexuell energi" utan är en metod för att använda energin som alstras vid sexuell aktivitet för att skapa någonting annat, till exempel världsfred. 

Min misstanke om noll erfarenhet på området visade sig alltså vara korrekt. 

Jag är inte alls säker på att jag vill lära mig mer, men om jag blir tvingad vet jag ett par stycken som kommer bli bjudna på sexuell energi-orgie i Bögdalen i augusti. Ni kan se det som en missriktad hämndaktion så där i största allmänhet.

Och just det: ingen pms längre. Tack för alla fina kommentarer, de värmer så det bränner även när jag mår bra!

Inga kommentarer: