onsdag 4 juni 2008

Städpasset

På fredag ska jag volontära på Under Construction: Play Party Exclusively for Kinky Youth (Youth = under 30. Jag älskar att åldersgränsen för "ung" verkar stiga i samma takt som min ålder).

Poängen med volontärandet är att skaffa vänner och att ha en tydlig sysselsättnining när jag ensam och förvirrad hamnar i nya sammanhang. Och vad gör man inte för lite vänskap, måste jag tänkt, när jag replyade ett mejl och plötsligt hade tackat ja till städpasset kl 2 am.

En fredag att se fram emot: först vara ensam och förvirrad en hel natt och sen kavla upp ärmarna för lite högst o-kinky städförnedring. Oh well.

Trösten:
"Every now and then you just need to get drilled with a good scew. What better place to do that than Bent: Under Construction?"
Hoppas vid kuken att det inte finns en bättre plats.

Inga kommentarer: